Sinte-Mariaschool

Fax: 015/ 41 89 13
Website: www.clbkompas.be
E-mail: mechelen@clbkompas.be

Contactpersoon: Lieve Vrijs (lieve.vrijs@clbkompas.be)

Privacywetgeving

Per 25 mei 2018 is de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG, ook wel bekend onder de Engelse afkorting GDPR) van toepassing. AVG regelt hoe er moet worden omgegaan met persoonsgegevens. Deze nieuwe privacywetgeving is van toepassing in alle landen van de Europese Unie. Als betrokkene krijg je meer rechten over je gegevens. Meer informatie over de AVG lees je in de wettekst of op de website van de Vlaamse Toezichtcommissie.

We hebben daarom onze bestaande privacyverklaring aangepast aan deze nieuwe wetgeving. Hier kan je onze privacyverklaring raadplegen.

Opmerkingen, vragen of klachten omtrent persoonsgegevens stuurt u naar privacy@komo.be. Gelieve duidelijk uw naam en voornaam, alsook de naam van onze school te vermelden in de mail.

Tijdens de schooldagen worden deze binnen de 5 werkdagen behandeld.